După ce, anul trecut, a reuşit să reglementeze modul de facturare a energiei termice pentru consumatorii din municipiul Buzău care utilizează repartitoare de consum, consilierul local al Partidului Naţional Liberal Constantin Ionescu, vicepreşedinte al Uniunii Asociaţiilor de Proprietari Buzău şi fost viceprimar al municipiului, vine cu un alt regulament menit să facă ordine în ceea ce priveşte atestarea celor care se doresc administratori de imobile.
Constantin Ionescu a depus, vineri, la sediul Primăriei Buzău, o propunere de act normative, respectiv proiectul de hotărâre de adoptare a unui ,,Regulament privind organizarea şi desfăşurarea examenului de atestare a persoanelor fizice în vederea ocupării funcţiei de administrator de imobile”, în vederea supunerii spre dezbatere publică şi însuşire, pentru a putea fi prezentat şi suspus votului Consiliului Local Municipal Buzău.
„Am în vedere, prin acest regulament, îmbunătăţirea activităţii administratorilor din cadrul tuturor asociaţiilor de proprietari, eliminării abuzurilor unor persoane ce deţin această funcţie, cât şi a stabili condiţiile celor ce doresc să obţină un atestat de administrator. Aştept orice propunere venită din partea preşedinţilor de asociaţii de proprietari, proprietarilor din cadrul asociaţiilor, pentru a putea găsi forma cea mai bună şi utilă pentru o funcţionare corectă la toate asociaţiile de proprietari din Municipiul Buzău, în folosul cetăţenilor”, a precizat consilierul local liberal Constantin Ionescu.
Citeşte aici:REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA EXAMENULUI DE ATESTARE A PERSOANELOR FIZICE IN VEDEREA OCUPARII FUNCTIEI DE ADMINISTRATOR DE IMOBILE
Citeste aici: EXPUNERE DE MOTIVE LA PROPUNEREA DE PROIECT DE HOTARARE
După ce, anul trecut, a reuşit să reglementeze modul de facturare a energiei termice pentru consumatorii din municipiul Buzău