Revenirea serialului Dallas a prins la publicul din România. Aproape 2,3 milioane de români erau în fiecare minut pe serialul difuzat de Antena 1, plasând postul pe primul loc ca audiență. Paginademedia.ro prezintă audiențele primului episod Dallas, dar și ce au făcut celelalte posturi pe intervalul de difuzare.
LA NIVEL NAȚIONAL: Cu aproape 2,3 milioane de telespectatori pe minut, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune pe intervalul de difuzare al primului episod din Dallas. Pe Pro TV, care difuza Evadatul, cu Harrison Ford și Tommy Lee Jones, erau aproape 1,9 milioane de români.
În top 5 național au mai intrat Kanal D (emisiunea Nuntă cu surprize), TVR 1 (Spartacus) și Antena 3.
LA NIVEL URBAN: Din totalul publicului Dallas, 1,15 milioane de telespectatori au fost din mediul urban. După Antena 1, pe locul următor a fost Evadatul de pe Pro TV, cu o medie de 911.000 de telespectatori din mediul urban.
Topul în orașe diferă față de clasamentul național: Antena 3 pe locul 3, urmată de TVR 1 și Acasă (cu telenovela Abisul pasiunii).
PUBLICUL COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Dallas a fost după Evadatul de pe Pro. Pe intervalul Dallas, Antena 1 avea, în fiecare minut, 512.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (9,3 rating pe target). Pe Pro TV, se uitau la Evadatul 559.000 de persoane între 18 și 49 de ani (10,2 rating pe segmentul comercial).
Audiența posturilor TV sâmbătă, 13 ianuarie, pe intervalul primului episod din Dallas:
Revenirea serialului Dallas a prins la publicul din România. Aproape 2,3 milioane de români erau în fiecare minut pe serialul difuzat de Antena 1, plasând postul pe primul loc ca audiență. Paginademedia.ro prezintă audiențele primului episod Dallas, dar și ce au făcut celelalte posturi pe intervalul de difuzare.
LA NIVEL NAȚIONAL: Cu aproape 2,3 milioane de telespectatori