Un catalog pentru specialiştii în marketing şi comunicare, singurul de gen după cum spun iniţiatorii acestuia, va fi lansat la Cluj, în 23 ianuarie.
"Scopul catalogului este să faciliteze conexiunea dintre consumatorii şi furnizorii de servicii de marketing şi publicitate", spun organizatorii. Catalogul cuprinde segmentarea specializată a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agenţii, precum şi articole de specialitate. Catalogul va fi lansat la hotelul Golden Tulip Ana Dome, iar la eveniment vine şi cel care a organizat cunoscuta-deja campanie pe Internet "Românii sunt deştepţi", Sebastian Olar.
"Catalogul face parte dintr-o serie de iniţiative gandite de IAA YP Cluj, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea mediului local de marketing şi comunicare", spune managerul proiectului, Victor Gavronschi. "Astfel, ideea de trib reprezintă o invitaţie la asociere, adresată specialiştilor de marketing din companii ce activează in diverse sectoare de activitate şi agentiilor/companiilor furnizoare de servicii de MarCom, cu scopul de a genera idei magnet, care le diferenţiază produsul, inspira piaţa şi setează noi standarde în industrie, contribuind astfel la dezvoltarea acesteia. Conţinutul catalogului se axează pe subiectele identificate în urma unei analize efectuate de către echipa IAA YP Cluj în rândul a 100 de specialişti de MarCom. Astfel, catalogul cuprinde segmentarea specializată a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agenţii, precum şi articole de specialitate".
IAA YP Cluj este un program ce reuneşte tineri pasionaţi de comunicare şi marketing care vor să contribuie la dezvoltarea domeniului. La nivel internaţional, International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al com