Începând cu finalul lunii ianuarie., Gabriela Lungu, Managing Partner & Creative Director THE PRACTICE, se retrage din agenția de relații publice pentru a începe o carieră internațională. Managementul THE PRACTICE este preluat de echipa formată din cei 2 oameni cheie ai agenției, care au condus până în prezent departamentele de PR și Social Media - Oana Bulexa și Monica Jitariuc, în calitate de Co-Managing Directors. Ele sunt sprijinite în noul rol de Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group România și fondator asociat al THE PRACTICE, care va achiziționa totodată acțiunile deținute în companie de Gabriela Lungu.
THE PRACTICE a fost fondată la finalul lui 2006, ca o inițiativă antreprenorială a Gabrielei Lungu (care fusese până atunci la conducerea Ogilvy PR) alături de Ioana și Stefan Iordache (liderii grupului Leo Burnett). Compania pornea la drum cu o echipă de 4 oameni și un singur client în portofoliu și își propunea să ajungă „un reper al industriei”. THE PRACTICE a devenit în doar câțiva ani cea mai premiată agenție românească de PR, numărând până astăzi circa 150 de premii și nominalizări la concursuri internaționale și locale, printre care și titlul de Agenția Anului în România în 2009 și 2012. Compania se clasează totodată pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenții de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report). Printre clienții companiei se numără clienți cu renume, printre care Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever, și are un portofoliu consistent de campanii de succes.
„Mă uit astăzi în urmă și observ că am reușit exact ce mi-am propus: am făcut o agenție de care sunt tare mândră. Cei 6 ani cu THE PRACTICE au fost o aventură profesională senzațională, care mi-a adus nenumărate motive de bucurie. Le mulțumesc tuturor celor care mi-au