Marca cesionată în urmă cu trei ani şi jumătate către FC „U" SA de către Primărie îşi va pierde valabilitatea în 2016, conform unei informări oficiale a OSIM.
Ideea discutată de primarul Emil Boc şi de preşedintele Alexandrion Group, Nawaf Salameh, de a înfinţa o nouă societate sportivă care să susţină Universitatea Cluj a dat naştere unei mari dileme: cum poate această nouă entitate să capete „sigla şi palmaresul", cesionate de către Consiliul Local în august 2009 actualei FC „U SA? ZIUA de CLUJ a apelat la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), unde se precizează foarte clar termenul de valabilitate a actualei mărci înregistrate de primărie şi cesionate către club: 10 iulie 2016. Mai mult, Florian Walter, prin actuala FC „U" SA a încercat în urmă cu mai bine de un an să înregistreze o nouă marcă la OSIM, sub titulatura de „U FC Universitatea Cluj 1919", dar solicitarea i-a fost respinsă după o contestaţie depusă de Clubul Sportiv „U" Cluj.
În luna august a anului 2009, Primăria Cluj-Napoca anunţa ca o victorie izbăvitoare vânzarea clubului „U" Cluj către Florian Walter. Omul de afaceri s-a angajat la acea vreme, prin contractul de vânzare-cumpărare a pachetului de 51 la sută din acţiuni, să achite contravaloarea acestuia, de 504.900 de lei, dar şi cuantumul datoriilor către bugetul de stat, de 5.074.055 lei. Între cele două părţi s-a încheiat în acel moment un contract de „licenţă exclusivă cu titlu gratuit având ca obiect marca Universitatea Cluj U 1919 cu element figurativ". Adică tocmai sigla pe care Emil Boc promitea într-o emisiune la Realitatea TV Cluj că o va recupera după finalul acestui sezon. Situaţia e, însă, diferită faţă de optimismul afişat de Boc atât în declaraţiile din faţa camerelor TV, cât în discuţiile cu investitorii interesaţi de „U" Cluj.
Conform informării OSIM, marca cesionată de către Primărie, adică „Univers