Monica Tatoiu, alaturi de alti doi parteneri romani, a demarat un business cu cosmetice 100% romanesc de la care asteapta in 5 ani afaceri de 10-15 milioane euro.
Monica Tatoiu, alaturi de alti doi parteneri romani, a infiintat anul trecut o firma de distributie directa in Sibiu, urmand ca in urmatoarele 6 luni sa deschida si o unitate de productie, iar pe viitor sa deschida si o fabrica de produse cosmetice romanesti.
Femeia de afaceri care a condus pana in 2010 businessul din Romania al Oriflame a povestit pentru Wall-Street.ro cum s-a nascut noua afacere si care sunt obiectivele pe termen mediu.
Tatoiu isi doreste prin aceasta business care va dezvolta si produce in Romania game de produse dermato cosmetice fara parabeni sa resusciteze traditia balneo-fizio- terapeutica, care inainte de 1989 pune Romania in topul pietelor internationale cu branduri ca Gerovital.
Momentan cei trei asociati au pus bazele companiei de distributie directa, prin care importa produse din Germania, dar si o firma de productie, iar in urmatoarele 6-7 luni urmeaza sa fie deschisa si o unitate de productie, urmand ca mai apoi din 2014 sa inceapa sa fie pusa si o fabrica pe picioare.
“Avem know-how, avem specialisti buni in chimie pe plan local si este o piata cu potential. De doi ani punem la cale aceasta afacere”, a declarat Monica Tatoiu. Citeste si:INTERVIU: Monica Tatoiu se desparte de Oriflame dupa 15 ani. Momentul bilantuluiMonica Tatoiu, Oriflame: Criza imi amana plecarea de la conducerea companieiRusii ne-au suflat o investitie de 50 milioane euro
“Investitia in prima faza va fi de circa 500.000 euro, insa daca includem si fabrica atunci vorbim de cateva milioane de euro”, spune Tatoiu.
Cei trei asociati au intregistrat deja si prima marca de cosmetice, Blia- “inseamna stralucire in daca”, spune Tatoiu.
Prima gama de produse Blia