Compania Coca-Cola a lansat o campanie TV prin care se apără de acuzaţiile că produsele sale duc la obezitate.
Într-un spot de două minute care a fost difuzat de luni seară pe canalele de ştiri din America, liderul mondial al băuturilor carbogazoase Coca-Cola a vorbit despre ceea ce ei numesc provocarea complexă a obezităţii, scrie Los Angeles Times.
Coca-Cola a menţionat că face eforturi pentru transparenţa în ceea ce priveşte valorilor nutriţionale ale produselor sale, cât şi despre faptul că se doreşte expansiunea liniei de produse fără calorii.
Campania vrea să arate că în ultimii 15 ani Coca Cola a reuşit să reducă numărul de calorii consumate per servire cu 22%.
Ursii polari din reclamele Coca Cola folosiţi într-o reclamă anti-Coca Cola
Vara trecută, Centrul pentru Ştiinţă în Interesul Public s-a folosit de emblematicii urşi polari de la Coca Cola pentru a evidenţia problema obezităţii în America, cât şi rolul pe care îl joacă comaniile de băuturi carbogazoase în această problemă.
Pornind de la reclama clasică, Centrul a făcut un spot ce încearcă să expună consecinţele nefaste asupra sănătăţii cauzate de consumul exagerat de băuturi carbogazoase, scrie AdWeek. Faimoșii urși au ajuns, în spotul Centrului pentru Știință în Interesul Public, triști, greoi și diabetici.
Spotul intitulat “Urşii adevăraţi” (The Real Bears) a fost realizat de agenţiile Common, Boulder, Colo.; The Butler Bros., Austin, Texas pentru clientul Center for Science in the Public Interest.
Compania Coca-Cola a lansat o campanie TV prin care se apără de acuzaţiile că produsele sale duc la obezitate.
Într-un spot de două minute care a fost difuzat de luni seară pe canalele de ştiri din America, liderul mondial al băuturilor carbogazoase Coca-Cola a vorbit despre ceea ce ei numesc provocarea complexă a obezităţii, scrie Los Ange