Două treimi dintre adulţii americani sunt fie supraponderali, fie obezi şi această probleme devine din ce în ce mai gravă pe zi ce trece. Coca Cola, cea mai mare companie producătoare de sucuri din lume, atrage acum atenţia asupra obezităţii prin intermediul unei noi reclame, relatează CNN.
Compania a lansat o campanie care are scopul de a „lupta alături de americani pentru a găsi soluţii pentru reducerea obezităţii”.
Prima reclamă a campaniei, un material video de două minute numit „Coming Together”, începe cu următorul mesaj: „În ultimii 125 de ani, i-am apropiat pe oameni. Astăzi dorim să luptăm împreună contra unei probleme care ne afectează pe toţi: obezitatea”. Spotul publicitar va fi transmis la televiziunile din SUA, începând cu această săptămână.
În noua sa campanie, Coca Cola induce sentimentul că obezitatea poate fi combătută numai în cazul în care oamenii "vor lucra împreună pentru această cauză şi vor înţelege un lucru important: toate caloriile contează. Dacă mâncăm şi bem mai multe calorii decât consumăm, atunci cu siguranţă ne vom îngrăşa.”
În luna septembrie a anului trecut, primarul oraşului New York, Michael Bloomberg, a interzis vânzarea sucurilor acidulate în ambalaje mai mari de o jumătate de litru în restaurante, pe stadioane şi în alte locuri publice.
Două treimi dintre adulţii americani sunt fie supraponderali, fie obezi şi această probleme devine din ce în ce mai gravă pe zi ce trece. Coca Cola, cea mai mare companie producătoare de sucuri din lume, atrage acum atenţia asupra obezităţii prin intermediul unei noi reclame, relatează CNN.
Compania a lansat o campanie care are scopul de a „lupta alături de americani pentru a găsi soluţii pentru reducerea obezităţii”.
Prima reclamă a campa