News Pilotul botoşănean de raliu intenţiona la sfârşitul anului trecut să-şi cumpere un autoturism Logan, cu care să participe în Campionatul Naţional de Raliu. Între timp, acesta a renunţat din cauza problemelor financiare.
Augustin Damian, preşedintele clubului Aut Green Botoşani spune că un autoturism Dacia Logan de concurs costă aproximativ 20.000 de euro, o sumă mult prea mare.
„A renunţat mai mult forţat. Am făcut un calcul împreună. Dacă el şi-ar fi cumpărat un Logan nou, preparat pentru curse, ar fi dat 20.000 de euro şi nu mai avea bani pentru a participa la etapele de Campionat Naţional. Chiar şi la mâna a doua. Îl cumpăra cu 7000-8000 de euro, trebuia făcută o revizie, mai trebuia îmbunătăţită şi ajungea la 10000 de euro. Cei 10000 de euro înseamnă patru etape de Campionat Naţional. A preferat să rămână cu maşina de anul trecut, să o repare şi să meargă la o clasă superioară”, a spus Augustin Damian.
În cazul în care ar fi concurat la clasa Logan, Ionuţ Zarug ar fi avut şanse mici să obţină un loc pe podium la finalul sezonului deoarece în concurs sunt 18-20 de maşini. Pentru a conta în clasamentul general, trebuia să meargă la toate etapele ceea ce este aproape imposibil. În schimb, la clasa 11 sunt şanse mai mari deoarece sunt maşini puternice dar care au 10-12 ani vechime şi care nu participă la toate etapele.
News Pilotul botoşănean de raliu intenţiona la sfârşitul anului trecut să-şi cumpere un autoturism Logan, cu care să participe în Campionatul Naţional de Raliu. Între timp, acesta a renunţat din cauza problemelor financiare.
Augustin Damian, preşedintele clubului Aut Green Botoşani spune că un autoturism Dacia Logan de concurs costă aproximativ 20.000 de euro, o sumă mult prea mare.
„A renunţat mai mult forţat. Am făcut un calcul împreună. Dacă el şi-ar fi cumpărat un Logan nou, pre