Cand treci prin fata magazinului Unirea din Bucuresti, indreptandu-te spre statiile de autobuz 123, 104, nu poti sa nu iti impiedici privirea in noile dale de piatra infipte cu sarguinta in ciment la inceputul iernii. Daca nu esti atent(a), te poti impiedica insa si de altceva.
De gropile din jurul canalelor, de crapaturile din dale, de piatra lasata “de izbeliste” pe jos cu lehamite si chiar de dalele deja iesite din asfalt. Lucrarile au fost intrerupte in urma cu doar doua luni (ca de terminat nu poate fi vorba), insa deja multe dintre ele sunt crapate, sparte sau pur si simplu iesite complet din lacasurile lor.
De retinut ca lucrarile la acele portiuni sunt terminate de doar doua luni. Imaginati-va cum va arata acea zona peste jumatate de an sau un an, daca de acum unele dale incep sa se surpe.
Dupa cum scriam aici, bataia de joc “pe fata” nu putea ramane netaxata, trecuta cu vederea prin romanescul “lasa ma, merge si-asa! Ne-am obisnuit cu lucrari de mantuiala”.
Trecand peste esteticul lucrarilor care lasa foarte mult de dorit – gri peste gri, gropi, denivelari, partea economica a problemei este ingrijoratoare. Mai exact, in circa 1.000 mp de carosabil si circa 3.500 mp trotuar s-au investit PESTE 510.000 euro, conform datelor oferite Wall-Street.ro de Administratia Strazilor.
Compania responsabila cu aceste lucrari este, poate deloc surprinzator, Euroconstruct Trading ’98, detinuta de “regii asfaltului”, Dan Besciu si Sorin Vulpescu, apropiati ai lui Dorin Cocos, sotul Elenei Udrea. Citeste si:Cum au evoluat principalii vanzatori de publicitate online in 2011Campioni la inventivitate. Ce fraude se fac cu fondurile structurale?Revista presei de business: Cum ramai proprietar al masinii dupa ce ai fost executat de firma de leasing
Aceste legaturi sunt de subliniat intrucat, fara nicio legatura cu faptul ca in ultimii