"Cum sa imlanzim social media" reuneste sub forma unei colectii de analize o diversitate de practici de social media desprinse din 13 domenii distincte prin recursul la interviuri fata in fata si aplicarea de tehnici de monitorizare. Sursa imagine: CorectBooks
Cum sa imlanzim social media, de Sanda Farcas
Autoarea Sanda Farcas ne arata ca argumentul central al acestui manuscris este nu atat faptul ca social media constituie cea mai recenta poveste de succes din spatiul comunicarii mentinandu-ne in conditia continua a uimirii si perplexitatii, cat mai cu seama un demers cotidian ale carui contururi permit diverse modelari pentru a raspunde si integra nevoi de business dintre cele mai diferite.
Pret: 16,93 lei
Recomandarile saptamanii pe CorectBooks
Kogaion, de Timotei Ursu
... Pornim de la principiul ca, fata cu putinatatea surselor informative si precaritatea celor arheologice, dar mai ales fata cu cutume denigratoare repetate pe scara istoriografiei romanesti fie din rea vointa, fie dintr-o absurda inertie, incurajati de ultimele cercetari multidisciplinare a multi si foarte priceputi specialisti, avem dreptul sa pledam in favoarea sarcedotilor, "geto-dacilor", acordandu-le prezumtia de elita...
Pret: 45 lei
Metropolis, de Emil Lungeanu
Denuntarea manipularii, a capcanelor noilor tehnologii IT si a drogului „realitatii virtuale” capata in Metropolis o neasteptata dimensiune politica de maxima actualitate, alegerea insularei Irlande ca loc al desfasurarii evenimentelor fiind lesne explicabila in contextul european de la finele sec. XX. Evolutia maligna a eroului Justin O’Neill, specialist la o firma de cercetari genealogice private din Dublin, este urmarita pas cu pas cu metoda unei foi de observatie clinica, iar magia ambiantei celtice locale functioneaza ca mediu ideal in favorizarea confuziei intre realitate si ilu