Contactat telefonic, Augustin Hagiu, preşedintele Confederaţiei Naţionale Rutiere (CNR) a declarat pentru Curierul Naţional că atât timp cât transportatorii feroviari stau cu mâna întinsă la stat pentru acoperirea găurilor, fără a îmbunătăţi în vreun fel serviciile acordate călătorilor şi a-şi schimba mentalitatea de asistaţi social în cea de jucători de piaţă, nu se vor rezolva problemele CFR Călători.
„Greva spontană din această dimineaţă a fost pornită pentru a atrage atenţia asupra problemelor lor, care sunt legate de managementul CFR Călători. Conducerea CFR are o mentalitate de asistaţi sociali, care ar trebui schimbată în cea de jucător de piaţă. Şi-au ridicat cifra de afaceri cu compensaţiile de la stat. Jucătorii privaţi sau de stat trebuie să renunţe să mai ceară orice formă de subvenţie sau compensaţie şi să lucreze pe fluxuri reale de călători, cărora să le ofere cele mai bune servicii. Nu să stea cu mâna întinsă la stat pentru acoperirea găurilor. Cât timp nu se vor gândi în primul rând la servicile acordate călătorilor şi vor sta cu mâna întinsă la stat. Nu vom avea un management de calitate al transporturilor feroviare. Şi transportatorii privaţi stau la coadă la cupoane şi asta nu e normal. Trebuie eliminată orice formă de subvenţie şi compensare”, a mai spus Hagiu.
Contactat telefonic, Augustin Hagiu, preşedintele Confederaţiei Naţionale Rutiere (CNR) a declarat pentru Curierul Naţional că atât timp cât transportatorii feroviari stau cu mâna întinsă la stat pentru acoperirea găurilor, fără a îmbunătăţi în vreun fel serviciile acordate călătorilor şi a-şi schimba mentalitatea de asistaţi social în cea de jucători de piaţă, nu se vor rezolva problemele CFR Călători.
„Greva spontană din această dimineaţă a fost pornită pentru a atrage atenţia asupra problemelor lor, care sunt legate de managementul CFR Călători. Conducerea CFR are o ment