Preşedintele Asociaţiei „Delta Dunării – Turism”, Daniel Iluşcă, a declarat ieri că modificarea proiectului privind Regulamentul de navigaţie în perimetrul RBDD este o greşeală şi nu este varianta negociată de către reprezentanţii statului cu agenţii economici din această zonă.
Potrivit declaraţiei sale, viteza de navigaţie a ambarcaţiunilor a fost stabilită iniţial la 50 km/oră, însă a fost schimbată fără acordul agenţilor economici din turism la 30 km/oră, ceea ce va duce la blocarea activităţilor de acest gen.
„Considerăm că această formă a Regulamentului care este acum publicată pe site-ul ARBDD-ului nu este forma negociată de noi. Viteza de 30 km/oră, înscrisă acum în proiect, nu este calculată optim şi ne duce în imposibilitatea de a asigura transferul turiştilor pe canale şi probleme vor fi în special în zonele Crişan, Mila 23, Caraorman, Periprava, Letea şi în unele zone din Sulina. Viteza optimă, de altfel propusă de noi şi acceptată iniţial de reprezentanţii statului, este de 50 km/oră iar cea înscrisă acum în proiectul de Regulament nu are o fundametare ştiinţifică”, a declarat Daniel Iluşcă. Discuţii pe această temă vor avea loc şi astăzi în cadrul unei şedinţe la sediul ARBDD.
Preşedintele Asociaţiei „Delta Dunării – Turism”, Daniel Iluşcă, a declarat ieri că modificarea proiectului privind Regulamentul de navigaţie în perimetrul RBDD este o greşeală şi nu este varianta negociată de către reprezentanţii statului cu agenţii economici din această zonă.
Potrivit declaraţiei sale, viteza de navigaţie a ambarcaţiunilor a fost stabilită iniţial la 50 km/oră, însă a fost schimbată fără acordul agenţilor economici din turism la 30 km/oră, ceea ce va duce la blocarea activităţilor de acest gen.
„Considerăm că această formă a Regulamentului care este acum publicată pe site-ul ARBDD-ului nu este forma negociată de noi. Viteza de 30 km/