Anul 2012 a fost anul în care războiul browserelor se pare că și-a desemnat câștigătorii, scrie revista de business “Capital”. Dacă în 2011, Internet Explorer încă mai conta cât de cât, anul 2012 a fost cel în care și-a pierdut orice speranță. Românii s-au mutat cu navigarea pe internet către alt browser.
La începutul anului 2012, Internet Explorer avea, în România, o cotă de 21,24% conform datelor de la StatCounter, în timp ce Mozilla încerca să țină piept ascensiunii cu care Google Chrome venea din urmă (Firefox 36,06%, Chrome 34,35%). În 2012, românii care mai foloseau Internet Explorer au trecut pe Chrome, noul lider în România fiind produsul Google.
Anul 2012 a fost anul în care războiul browserelor se pare că și-a desemnat câștigătorii, scrie revista de business “Capital”. Dacă în 2011, Internet Explorer încă mai conta cât de cât, anul 2012 a fost cel în care și-a pierdut orice speranță. Românii s-au mutat cu navigarea pe internet către alt browser.
La începutul anului 2012, Internet Explorer avea, în România, o cotă de 21,24% conform datelor de la StatCounter, în timp ce Mozilla încerca să țină piept ascensiunii cu care Google Chrome venea din urmă (Firefox 36,06%, Chrome 34,35%). În 2012, românii care mai foloseau Internet Explorer au trecut pe Chrome, noul lider în România fiind produsul Google.