News Facebook a anunţat marţi lansarea unui motor de căutare, care nu va pune totuşi imediat în umbră gigantul din acest sector, Google, deoarece se va limita la conţinutul publicat pe reţeaua de socializare, relatează AFP.
„Considerăm Facebook ca fiind o mare bază de date sociale şi, ca în cazul oricărei baze de date, trebuie să putem face căutări în interiorul ei', a explicat fondatorul rețelei de socializare, Mark Zuckerberg, în cadrul unui eveniment de la campusul grupului din Menlo Park, în California.
Noua funcţie, denumită Graph Search, se va limita la căutări prin conţinutul reţelei sociale şi nu pe internet în general, aşa cum fac motoare de tradiţionale precum Google. Spre exemplu, ea permite utilizatorilor să găsească muzica sau filmele care sunt pe placul „prietenilor” lor.
Noua funcţie va integra, de asemenea, rezultatele Bing, motorul de căutare al Microsoft, Facebook întărindu-şi astfel cooperarea existentă cu grupul informatic.
„Nu consider neapărat că va veni multă lume pe Facebook pentru a face căutări pe internet datorită acestui (instrument), dar este un extrem de bun motor de căutare”, a comentat Zuckerberg.
Citeşte mai mult pe EVZ.ro
News Facebook a anunţat marţi lansarea unui motor de căutare, care nu va pune totuşi imediat în umbră gigantul din acest sector, Google, deoarece se va limita la conţinutul publicat pe reţeaua de socializare, relatează AFP.
„Considerăm Facebook ca fiind o mare bază de date sociale şi, ca în cazul oricărei baze de date, trebuie să putem face căutări în interiorul ei', a explicat fondatorul rețelei de socializare, Mark Zuckerberg, în cadrul unui eveniment de la campusul grupului din Menlo Park, în California.
Noua funcţie, denumită Graph Search, se va limita la căutări prin conţinutul reţelei sociale şi nu