realitatea.net:Daca tragi linie şi calculezi după ochi, se observă simplu că, după 17 ani de parlament, Mitrea a produs 11 legi, nici măcar una pe an. Astăzi vorbim despre leneşii din Parlament, cei care se bucură că au o legitimaţie de deputat sau senator şi care muncesc când le trece prin cap, după lungi perioade de concedii şi relaxare. Parlamentul României a devenit un fel de staţiune de lux pentru diverşi oameni politici, care, dupa ce şi-au pierdut funcţiile de miniştri sau baroni locali s-au refugiat în fotoliile de piele ale Parlamentului. E şi asta un fel de pensionare de lux, dupa ani de stres şi combinaţii grele pe milioane de euro. În amintirea frumoasei rubrici “Dosar de candidat”, astăzi, la noua noastra rubrică, îl aducem din nou în prim plan pe eternul si fascinantul sforar Miron Mitrea, cunoscut sub porecla sa de sindicalist drept “Manivelă”. În anii 80 Mitrea era şef de atelier la autobaza Bucureşti, funcţie grea pe măsura pumnului său de tovarăş implicat în producţie. Drumul de la atelierul autobazei până în Parlamentul României nu a fost chiar aşa de greu. Cert este ca lui Mitrea nu-i prea place munca cu mapa de la Parlament. E adevărat ca, între anii 2000 si 2004, a fost ministrul Transporturilor şi a avut timp de 4 ani bugete grele în pixul sau. Pe atunci, Mitrea era al treilea om din guvern, făcea combinaţii politice mari, inclusiv în detrimentul şefului cel mare, Adrian Năstase. Despre dosarele sale penale, cu care s-a pricopsit dupa anii de ministeriat am tot vorbit, Mitrea se luptă în justiţie într-un dosar greu de capă şi şpagă. În tot acest timp, începând din anul 1996, Mitrea a fost însă şi parlamentar. Lucru care nu a adus mari beneficii alegătorilor, care l-au tot trimis acolo, în trei mandate de deputat şi unul de senator. Să vedem însă ce a produs Miron Mitrea cat a fost in parlament: el a ocupat neîntrerupt, începand cu anul 1996, ma