Sa fie mai mult timp alaturi de familie, prieteni, dar si sa citeasca si sa mearga la diferite evenimente culturale sunt cateva dintre lucrurile pe care Mihai Ghyka, actualul director comercial pe segmentul consumer in cadrul Vodafone Romania, al doilea operator pe piata locala de telecom, vrea sa le faca dupa ce se va retrage din companie la finalul lui februarie.
Managerul a luat aceasta decizie la sfarsitul anului trecut, intr-un "moment potrivit al bilanturilor”.
Spune ca din iunie 2011, de cand s-a alaturat Vodafone, a lucrat intr-o industrie extrem de competitiva si a condus o “echipa formidabila de directori, cu profesionisti de inalt calibru”.
“Dincolo de imperativele profesionale de zi cu zi, a fost pentru mine o scoala, intru o mai buna intelegere a tehnologiei si a nevoilor clientilor in relatie cu telefoanele, tabletelele, conectivitatea, aplicatiile, etc. Totodata, in contextul economic actual, in industriile puternic competitive, managerul depune un mare efort in business. Dintr-un punct de vedere strict personal, punand laolalta planurile mele de cariera si perspectivele in cadrul grupului Vodafone, am decis ca a venit vremea unei schimbari”, a afirmat Ghyka pentru Wall-Street.ro despre experienta in cadrul companiei de telecomunicatii.
Familia, prietenii, cartile si evenimentele culturale isi fac cu greu loc in agenda unui manager de corporatie Dupa ce isi va incheia mandatul pe 28 februarie, managerul isi doreste sa aiba mai mult timp pentru familie si prieteni, dar si pentru “carti si evenimente culturale, care in viata curenta de corporatie isi gasesc cu greu loc in agenda”.
De asemenea, isi doreste sa refaca conacul istoric al familiei din care face parte, Mihai Ghyka fiind descendent al lui Grigore Ghica, ultimul domnitor al Moldovei.
“De mai bine de doi ani, sunt in curs de a renova conacul istoric al