Maria Sharapova înseamnă, de ani buni, mult mai mult decât o simplă jucătoare de tenis.
Iar recenta ei găselniță, bomboanele Sugarpova, înseamnă mult mai mult decât o fiță de vedetă. Înseamnă deja o afacere profitabilă.
Maria Sharapova este exemplul ideal pentru un studiu de caz în ce privește marketingul sportiv. Rusoaica monetizează din plin un brand la care a avut inspirația să lucreze încă din momentul în care a izbucnit intempestiv pe scena tenisului, cu acel titlu la Wimbledon, obținut la 17 ani. Acum, la 25 de ani, Masha este cea mai bine plătită femeie din sport, într-un clasament dominat cu autoritate de bărbați – potrivit Forbes, revista care realizează anual acest top.
Sharapova e ‘abia’ pe locul 27 în acest clasament, depășită de 26 de bărbați, dar acel abia echivalează cu un venit anual estimat la aproximativ 28 de milioane de dolari. Doar doi tenismeni sunt înaintea ei, nimeni alții decât Federer (5) și Nadal (16), ceea ce spune și mai multe despre valoarea de piață a brandului Sharapova. Veniturile de pe teren au ajuns să fie incomparabile cu cele din afara lui, reprezentând abia a cincea parte din total.
Citește, în continuarea articolului, detalii despre cum și-a construit Sharapova un mic imperiu financiar și cum s-a gândit și a pus în practică ideea afacerii cu bomboanele Sugarpova. Pe treizecizero.ro
Maria Sharapova înseamnă, de ani buni, mult mai mult decât o simplă jucătoare de tenis.
Iar recenta ei găselniță, bomboanele Sugarpova, înseamnă mult mai mult decât o fiță de vedetă. Înseamnă deja o afacere profitabilă.
Maria Sharapova este exemplul ideal pentru un studiu de caz în ce privește marketingul sportiv. Rusoaica monetizează din plin un brand la care a avut inspirația să lucreze încă din momentul în care a izbucnit intempestiv pe scena tenisului, cu acel titlu la Wimbledon, obț