Noul director general al CFR SA, grecul Dimitris Sophocleous şi cei patru bancheri români, Lucian Isar, Enache Jiru, Florian Kubinschi şi Dan Sandu, numiţi recent în consiliul de administraţie al companiei, în cadrul programului "CEO privat la stat", puşi faţă în faţă cu greva angajaţilor ieri, nu au ieşit cu nicio explicaţie legată de ce anume a cauzat imposibilitatea achitării la timp a salariilor angajaţilor şi cum s-a ajuns în această situaţie.
Nemulţumirea salariaţilor a dus la stoparea a 138 de trenuri timp de două ore, pe raza regionalelor Bucureşti, Craiova, Cluj, Iaşi, Galaţi şi Constanţa, numărul pasagerilor afectaţi nefiind făcut public.
"La căile ferate este un dezastru total. Managementul privat de la CFR SA a fost implementat pentru ca banii publici să fie cheltuiţi mai cu chibzuinţă, însă este prea puţin să te rezumi la management privat", a spus Iulică Măntescu, preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, care reprezintă 10.000 de angajaţi din căile ferate.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Noul director general al CFR SA, grecul Dimitris Sophocleous şi cei patru bancheri români, Lucian Isar, Enache Jiru, Florian Kubinschi şi Dan Sandu, numiţi recent în consiliul de administraţie al companiei, în cadrul programului "CEO privat la stat", puşi faţă în faţă cu greva angajaţilor ieri, nu au ieşit cu nicio explicaţie legată de ce anume a cauzat imposibilitatea achitării la timp a salariilor angajaţilor şi cum s-a ajuns în această situaţie.
Nemulţumirea salariaţilor a dus la stoparea a 138 de trenuri timp de două ore, pe raza regionalelor Bucureşti, Craiova, Cluj, Iaşi, Galaţi şi Constanţa, numărul pasagerilor afectaţi nefiind făcut public.
"La căile ferate este un dezastru total. Managementul privat de la CFR SA a fost implementat pentru ca banii publici să fie cheltuiţi mai cu chibzuinţă, îns