Veniturile la nivel mondial din mobile advertising se estimează să ajungă la 11.4 miliarde de dolari în 2013, de la 9,6 miliarde de dolari în 2012, potrivit Gartner, Inc.
Veniturile la nivel mondial vor ajunge în 2016 la 24.5 miliarde de dolari, cu venituri din publicitate mobilă prin crearea de noi oportunități pentru dezvoltatorii de aplicatii, rețele de advertising, furnizori de platforme mobile, agenții de specialitate și chiar furnizorii de servicii de comunicații din anumite regiuni.
"Piața de publicitate mobilă a pornit chiar mai repede decât ne-am așteptat ca urmare a unei absorbții sporite a smartphone-urilor și tabletelor, precum și fuziunea în comportamentul de consum pentru computere și dispozitive mobile", a declarat Stephanie Baghdassarian, director de cercetare Gartner. "Creșterea în mobile advertising vine în parte în detrimentul formatelor print, în special al ziarelor locale, care se confruntă în prezent cu reduceri ale numarului de anunțuri ca urmare a inițiativelor de mobile publishing."
"Smartphone-urile și tabletele media extind piaţa de adresabilitate pentru mobile advertising în zone geografice în care populaţia care petrece o pondere tot mai mare de timp cu aceste dispozitive este în creştere", a declarat Andrew Frank, vicepreşedinte de cercetare Gartner. "Această piață va deveni, prin urmare, mai ușor de segmentat și de atins, ceea ce conduce la cresterea pietei de mobile advertising din bugetele pentru branduri și advertiseri. Mobile advertising ar trebui să fie integrat în bugetele campaniilor de publicitate de marketing globale, în scopul de a face conexiunea cu publicul ţintă în moduri foarte specifice, acționand atât prin intermediul smartphone-urilor cât și prin tablete."
Regiunile geografice vor evolua, de asemenea, într-un ritm diferit și în direcții diferite. Din punct de vedere ist