Cum se poate povesti despre cât de "bun îi vinu' ghiurghiliu" şi transcrie aceasta, în demers jurnalist, dar şi de comunicare corporate, pentru o industrie atât de dinamic-fluida precum este cea a vinului, aflăm de la omul care a încercat 57 răspunsuri periodice, la întrebarea de mai sus, în cei aproape 5 ani de existenţă ai vinul.ro.
Sub motto-ul "Wine.Life.Style." se circumscrie un paradox: cu un efort uriaş, din punct de vedere jurnalistic, de nişă, cu precădere în aceste vremuri, să creşti alături de una dintre industriile-fanion ale economiei româneşti, iar folosirea termenului "fanion", veţi vedea-auzi din emisiunea de astăzi, nu este hiperbolic, ci trimite la caracteristică de vehicul de brand de ţară al acestui produs.
Despre toate acestea, dar şi despre valenţele vinului, tehnologii şi tradiţii, de la taina din Sfânta Taină, la decizia de management strategic a marelui rege dac Burebista legată de vinificaţia de acum mai bine de 2000 ani, la profilul oamenilor care investesc în businessul vinului, ascultaţi în curgerea ediţiei de astăzi a Business ON AIR!
Invitat: Cezar Ioan, antreprenor şi publisher vinul.ro
Emisiunea Business on air din 17 ianuarie 2013
Cum se poate povesti despre cât de "bun îi vinu' ghiurghiliu" şi transcrie aceasta, în demers jurnalist, dar şi de comunicare corporate, pentru o industrie atât de dinamic-fluida precum este cea a vinului, aflăm de la omul care a încercat 57 răspunsuri periodice, la întrebarea de mai sus, în cei aproape 5 ani de existenţă ai vinul.ro.
Sub motto-ul "Wine.Life.Style." se circumscrie un paradox: cu un efort uriaş, din punct de vedere jurnalistic, de nişă, cu precădere în aceste vremuri, să creşti alături de una dintre industriile-fanion ale economiei româneşti, iar folosirea termenului "fanion", veţi vedea-auzi din emisiunea de astăzi, nu este hiperbolic, ci