Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, i-a cerut premierului Victor Ponta să susţină continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania, considerând că acest lucru ar fi o formă de respect a Capitalei faţă de regiune. Potrivit acestuia, în toate analizele FMI, Băncii Mondiale şi CE se recomandă continuarea lucrărilor de investiţii începute, Autostrada Transilvania fiind, din acest punct de vedere, "o lucrare în derulare", cu beneficii majore asupra Transilvaniei. El a afirmat că un pas următor ar fi legarea Autostrăzii Transilvania de Coridorul IV.
Strategia Guvernului în domeniul infrastructurii rutiere include finalizarea Autostrăzii Transilvania, o lucrare veche de aproape 10 de ani, dar şi începerea unor autostrăzi noi, precum Autostrada Vest-Est (Târgu Mureş - Iaşi - Ungheni) şi Autostrada Sudului (Bucureşti - Timişoara). Proiectul autostrăzii Braşov - Borş, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 şi început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu compania americană Bechtel, care trebuia executat până cel târziu în 2012. Pe fondul disputelor politice iniţiate de partidele care s-au succedat la guvernare şi fără bani alocaţi de la buget, proiectul de 415 kilometri a fost derulat într-un ritm lent, iar până în prezent au fost executaţi doar 52 de kilometri.
Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, i-a cerut premierului Victor Ponta să susţină continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania, considerând că acest lucru ar fi o formă de respect a Capitalei faţă de regiune. Potrivit acestuia, în toate analizele FMI, Băncii Mondiale şi CE se recomandă continuarea lucrărilor de investiţii începute, Autostrada Transilvania fiind, din acest punct de vedere, "o lucrare în derulare", cu beneficii majore asupra Transilvaniei. El a afirmat că un pas următor ar fi legarea Autostrăzii Transilvania de Coridorul