Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din Turda a înregistrat în 2012 aproximativ 270 de sesizări scrise şi aproape 100 telefonice.
Preşedintele APC Turda, Ioan Chiorean (foto), a declarat că membri asociaţiei au participat de-a lungul anului trecut la întâlniri cu elevii, unde în cadrul orelor de diriginţie s-au purtat discuţii pe teme de protecţie a consumatorilor.
Majoritatea sesizărilor au fost pe "servicii" , mai puţin pe produse de folosinţă îndelungată sau alimente neconforme.
"Majoritatea populaţiei care a venit să solicite sprijnul nostru a fost nemulţumită de segmentul prestări-servicii. Nemulţumiri cu ocazia lucrărilor efectuate de Compania de Apă Arieş, mai mult sau mai puţin întemeiate... Nu sunt de neglijat nici contractele încheiate cu firmele furnizoare de telefonie mobilă. De reţinut este că nu au fost probleme majore pe partea de alimentaţie publică" explică Chiorean.
În concluzie: asociaţia turdeană care se ocupă de protejarea şi informarea consumatorilor devine o instituţie tot mai respectabilă. Din ce în ce mai multe persoane apelează la serviciile asociaţiei în speranţa rezolvării problemelor.
APC Turda are la ora actuală aproximativ 100 de membri.
Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din Turda a înregistrat în 2012 aproximativ 270 de sesizări scrise şi aproape 100 telefonice.
Preşedintele APC Turda, Ioan Chiorean (foto), a declarat că membri asociaţiei au participat de-a lungul anului trecut la întâlniri cu elevii, unde în cadrul orelor de diriginţie s-au purtat discuţii pe teme de protecţie a consumatorilor.
Majoritatea sesizărilor au fost pe "servicii" , mai puţin pe produse de folosinţă îndelungată sau alimente neconforme.
"Majoritatea populaţiei care a venit să solicite sprijnul nostru a fost nemulţumită de segmentul prestări-servicii. Nemulţumiri cu ocazia luc