Gartner spune ca veniturile la nivel mondial din mobile advertising pot ajunge la 11.4 miliarde de dolari in 2013, in perioada 2011 si 2016inregistrand cresteri de 400 de procente.
Veniturile la nivel mondial din mobile advertising se estimeaza sa ajunga la 11.4 miliarde de dolari in 2013, de la 9,6 miliarde de dolari in 2012, potrivit Gartner, Inc. Veniturile la nivel mondial vor ajunge in 2016 la 24.5 miliarde de dolari, cu venituri din publicitate mobila prin crearea de noi oportunitati pentru dezvolt0torii de aplicatii, retele de advertising, furnizori de platforme mobile, agentii de specialitate si chiar furnizorii de servicii de comunicatii din anumite regiuni.
"Piata de publicitate mobila a pornit chiar mai repede decat ne-am asteptat ca urmare a unei absorbtii sporite a smartphone-urilor si tabletelor, precum si fuziunea in comportamentul de consum pentru computere si dispozitive mobile", a declarat Stephanie Baghdassarian, director de cercetare Gartner. "Cresterea in mobile advertising vine in parte in detrimentul formatelor print, in special al ziarelor locale, care se confrunta in prezent cu reduceri ale numarului de anunturi ca urmare a initiativelor de mobile publishing." Citeste si:Noaptea Devoratorilor de Publicitate, in turneu. Primul spectacol este la BrasovFacebook ar putea targeta publicitate in functie de aplicatiile instalate pe mobilAmazon si Apple se bat pe publicitatea mobila. Cine va castiga?
"Smartphone-urile si tabletele media extind piata de adresabilitate pentru mobile advertising in zone geografice in care populatia care petrece o pondere tot mai mare de timp cu aceste dispositive este in crestere", a declarat Andrew Frank, vicepresedinte de cercetare Gartner. "Aceasta piata va deveni, prin urmare, mai usor de segmentat si de atins, ceea ce conduce la cresterea pietei de mobile advertising din bugetele pentru brand