Cazurile clientilor care au cumparat vacante ieftine de la agentii de turism dar au ramas acasa au devenit tot mai notorii in ultimul timp, in paralel cu procesele derulate mai mult sau mai putin in zadar. DailyBusiness.ro prezinta cateva experiente din culisele acestor practici si incearca sa raspunda la intrebarea: "Pe cine tragem la raspundere?"
Pentru a patrunde putin in atmosfera celor care s-au trezit fara vacante, fara bani, dar si fara cineva care poate fi tras la raspundere, am stat de vorba cu doi clienti ai agentiilor Dreams Travel si Big Travel.
Cand toata lumea tace, vina cade pe site-ul de cupoane
Cristi Dumitru a achizitionat de pe site-ul de reduceri Vulping.ro, in august anul trecut, doua vouchere in valoare de 48 lei fiecare, pentru a putea cumpara la reducere un city break de 3 nopti la Paris, in perioada 23-25 noiembrie 2012, de la agentia de turism Dreams Travel, care costa 184 euro/persoana.
A platit in datele 21 august si 8 august 2012 cele doua rate ale contractului, iar pe 9 noiembrie a vrut sa afle detalii despre pachetul turistic achizitionat. "Nu am mai putut lua legatura telefonic cu reprezentantii Dreams Travel, toate telefoanele mobile fiind inchise, iar pe telefonul fix nu raspunde nimeni. Nici la ultimele mail-uri trimise catre aceasta agentie nu am primit raspuns. Am intrat pe site-ul agentiei, www.dreamstravel.ro". Acolo scria ca firma a intrat in insolventa. Acum site-ul nici macar nu functioneaza.
Atunci, Cristi Dumitru s-a adresat Vulping.ro. Cei de acolo l-au pus in legatura cu societatea care asigura agentia - German Romanian Assurance.
“Cei de la Vulping mi-au spus sa ii contactez pentru despagubire. I-am contactat, am facut si o cerere scrisa in 20 noiembrie, dar nu am mai primit niciun semn de atunci. Am mai incercat intre timp pe mail si la telefon. Ch