Gabriela Lungu (36 de ani), cofondatoarea agentiei The Practice, va pleca la Londra pentru a se alatura retelei internationale de relatii publice Weber Shandwick (parte din Interpublic, grup care include si retelele McCann, Lowe sau GolinHarris) in calitate de vicepresedinte executiv si consumer practice leader pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu (EMEA).
Este poate cea mai importanta pozitie internationala ocupata de un profesionist roman din comunicare.
Lungu va face parte din boardul pentru EMEA al companiei si va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne. In 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer in EMEA au depasit 22 milioane de dolari. Printre cei mai recenti clienti se numara Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.
“Reteaua noastra pune foarte mult pret pe creativitate si inovatie mai ales in ce priveste campaniile din zona consumer marketing, si de accea suntem foarte incantati ca Gabriela, care are un parcurs impresionant din punct de vedere creativ si antreprenorial, se alatura echipei noastre de management”, spune Colin Byrne, CEO pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu in cadrul Weber Shandwick.
Agentia Weber Shandwick este prima retea de relatii publice in topul celor mai creative firme de PR din lume, conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report. Este totodata si a doua cea mai mare retea de PR din lume, cu venituri de 590 de milioane de dolari in 2011. Gabriela Lungu: Ne batem cot la cot cu strainii si de multe ori castigam in fata lor datorita oamenilor "Romania este la nivelul tarilor occidentale, nu mai suntem de mult cei care stau cu nasul lipit de o vitrina si care se uita la strainatate. Ne batem cot la cot cu ei si de multe ori castigam in fata lor datorita oamenilor. Pentru ca romanii sunt mai creativi decat cei din jur. Romanii au un mod de a