Anul 2013 a început cu schimbări la vârful unor multinaţionale prezente în România. Mai mulţi manageri de top, oameni-cheie şi cu experienţă vastă în domeniu, au anunţat în această lună că părăsesc conducerea companiilor la care au lucrat chiar şi pentru mai bine de 20 de ani. "Adevărul" vă prezintă povestea managerilor care au decis să spună "stop" activităţii în corporaţii şi care sunt planurile lor de viitor.
Mihai Ghyka, un "prinţ" care vrea să petreacă mai mult timp cu familia
Mihai Ghyka (41 de ani) va părăsi Vodafone România la finalul lunii viitoare după un mandat de aproape doi ani. El a ocupat, începând cu iunie 2011, funcţia de director comercial pe segmentul consumer al operatorului, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.
Anunţul a fost făcut în această săptămână de operator: "Vodafone România anunţă că Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, a decis să plece din companie, începând cu 28 februarie 2013".
Ghyka, care era cunoscut pe piaţă în momentul recrutării de către Vodafone - în iunie 2011 - pentru cariera din industria berii şi apariţia brandului Bergenbier.
Reprezentanţii Vodafone afirmă că managerul a "contribuit semnificativ la o mai bună abordare a consumatorilor şi a ofertelor. Mihai a condus mai multe proiecte strategice inovatoare cum ar fi reamenajarea a peste 100 de magazine Vodafone, lansarea primului Vodafone Experience Store şi a serviciului Zonga Music".
Ghyka afirmă în mesajul transmis de Vodafone că în perioada următoare se va ocupa de o serie de proiecte personale, fără a oferi mai multe detalii.
"Perioada petrecută în Vodafone a fost una dintre cele mai interesante din cariera mea, datorită oamenilor extraordinari pe care i-am întâlnit aici. Plec din această companie profund impresionat de spiritul inovator al Vodaf