Se pare că Dieter Kaas a mai avut tangențe cu clubul emblemă al Aradului în trecutul nu prea îndepărtat. La ultima participare a „Bătrânei Doamne” în Liga 1, omul de afaceri austriac ar fi fost la tribuna oficială a arenei din Calea Aurel Vlaicu cu un scop bine precis.
Kaas ar fi dorit ca Nicolae Bara, parlamentar la acea vreme, să intervină pe lângă cei din Ministerul Transporturilor pentru obținerea mai ușoară a unor avize la investiția sa de la Terminalul Cargo. „Dacă nu mă înșel și nu fac o confuzie, l-am cunoscut pe domnul Kaas prin 2006 sau 2007, chiar înaintea unui meci al UTA-ei în Liga 1. Am făcut cunoștință la tribuna oficială, parcă m-a rugat să-i pun o vorbă bună la Ministerul Transporturilor pentru ceva terminal. Știu bine că mi-a fost recomandat ca un potent om de afaceri austriac, pe care Sandu Ion, partenerul meu de la conducerea clubului UTA, încerca să-l convingă să cumpere un abonament la lojă. Dar, nu l-am mai văzut și cu alte ocazii. Repet, sper să nu mă înșel și să vorbesc despre o altă persoană, deși nu cred…”, ne-a mărturisit fostul patron al „Bătrânei Doamne”.
La acea vreme, prețul unui abonament la tribuna oficială era de 50 de milioane de lei vechi pentru un întreg sezon, bani pe care Kaas nu i-a dat la acea vreme. Acum, austriacul și-a luat timp de gândire încă două-trei săptămâni pentru a decide dacă va deveni noul finanțator al UTA-ei, iar Nicolae Bara nu este unul dintre cei care l-ar sfătui să nu investească la Campioana Provinciei.
„Am citit că ar fi fost influențat de diferite persoane să nu vină la Arad cu care s-ar fi întâlnit chiar la Viena. Eu chiar stau la Viena, dar nu m-am văzut cu dânsul și nici nu i-aș spune să nu investească la UTA. Chiar dacă mai pierzi și bani, există destule satisfacții, pe care eu le-am trăit în câteva rânduri la Arad. Iar dacă primarul Falcă ajută acum clubul cu sumele vehiculate