Evenimentul sportiv cel mai asteptat al anului, Super Bowl 2013 isi dovedeste suprematia in SUA si pe piata publicitara. Potrivit site-ului AdAge, CBS Sports si-a vandut aproape in intregime spatiul publicitar, atat cel din televiziune, cat si din online, fiind cel de-al doilea an cand Super Bowl va fi difuzat si prin transmisie video live. Pretul pentru un moment publicitar de 30 de secunde a atins cote istorice, estimandu-se cifra de 3.8 milioane de dolari.
Incepand cu 3 februarie, peste 100 de milioane de iubitori ai fotbalului american vor urmari noile reclame ale celor mai importante companii, dintre care si-au anuntat deja prezenta Coca-Cola, Pepsi, Doritos, Oreo, Bud Light, Hyundai, M&M`s, Mercedes-Benz, Samsung, Axe, si altii.
Presa americana a dezvaluit chiar si unele surprize, precum aparitia cunoscutului personaj corean PSY intr-un spot de debut al brandului Wonderful Pistachios, trailere ale ultimelor productii Walt Disney Pictures , Universal Pictures sau Paramount Pictures, dar si nume celebre precum Beyonce, Usher, Kate Upton, Danica Patrick si Kaley Cuoco.
Evenimentul sportiv cel mai asteptat al anului, Super Bowl 2013 isi dovedeste suprematia in SUA si pe piata publicitara. Potrivit site-ului AdAge, CBS Sports si-a vandut aproape in intregime spatiul publicitar, atat cel din televiziune, cat si din online, fiind cel de-al doilea an cand Super Bowl va fi difuzat si prin transmisie video live. Pretul pentru un moment publicitar de 30 de secunde a atins cote istorice, estimandu-se cifra de 3.8 milioane de dolari.
Incepand cu 3 februarie, peste 100 de milioane de iubitori ai fotbalului american vor urmari noile reclame ale celor mai importante companii, dintre care si-au anuntat deja prezenta Coca-Cola, Pepsi, Doritos, Oreo, Bud Light, Hyundai, M&M`s, Mercedes-Benz, Samsung, Axe, si altii.
Presa americana a dezvaluit c