Indienii de la "Tata Motors" se pregatesc sa investeasca un miliard de euro in Romania, "patria Dacia". Firma negociaza in prezent o posibila investitie in parcul industrial Tetarom 3.
Indienii ar dori sa transforme Romania intr-o rampa de lansare pentru produsele lor, de la automobile, la camioane si autobuze, scrie indianautosblog.com, care citeaza Daily Business.
Investita in tara noastra s-ar ridica la un miliard de euro, ceea ce presupune o linie de productie in toata regula, intinsa pe 28 de hectare, cu 5.000 de angajati, in fosta locatiei a fabricii Nokia.
Tata Motors a devenit cunoscuta la nivel international, mai ales dupa ce a lansat celebra Nano, cea mai ieftina masina din lume, care costa 2.500 dolari.
Dar productia acestui model la Jucu nu va fi posibila fara o adaptare la standardele de calitate si siguranta europene, ceea ce va presupune costuri mai ridicate.
Indienii de la "Tata Motors" se pregatesc sa investeasca un miliard de euro in Romania, "patria Dacia". Firma negociaza in prezent o posibila investitie in parcul industrial Tetarom 3.
Indienii ar dori sa transforme Romania intr-o rampa de lansare pentru produsele lor, de la automobile, la camioane si autobuze, scrie indianautosblog.com, care citeaza Daily Business.
Investita in tara noastra s-ar ridica la un miliard de euro, ceea ce presupune o linie de productie in toata regula, intinsa pe 28 de hectare, cu 5.000 de angajati, in fosta locatiei a fabricii Nokia.
Tata Motors a devenit cunoscuta la nivel international, mai ales dupa ce a lansat celebra Nano, cea mai ieftina masina din lume, care costa 2.500 dolari.
Dar productia acestui model la Jucu nu va fi posibila fara o adaptare la standardele de calitate si siguranta europene, ceea ce va presupune costuri mai ridicate.