Mai multe zboruri externe ale companiei Wizz Air care trebuiau să decoleze sau să aterizeze pe Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca. în cursul zilei de duminică, au întârzieri. Unele dintre acestea au întârziat şapte ore, în timp ce o parte au fost reprogramate. Din această cauză, sute de oameni aşteaptă în aeroport şi spun că nu au primit nicio informaţie-
Pe site-ul Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca, cursa Cluj-Napoca - Forli (Italia) care trebuia să decoleze, duminică, la ora 13.10 se află şi la această oră la sol şi nu se ştie când va decola, în timp ce cursa de Barcelona care trebuia să plece la ora 19.25 va decola la ora 01.00.
De asemenea, zborul de la Forli, care ar fi trebuit să aterizeze la ora 17.00, va ajunge cu întârziere, fără să se precizeze la ce oră va ajunge.
Reprezentanţii Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca au declarat, duminică, pentru agenţia Mediafax, că problemele la cursele aeriene ale Wizz Air ţin de companie, şi nu de aeroport. Potrivit sursei citate, reprezentanţii Wizz Air au afirmat că vor furniza în cursul acestei seri explicaţii legate de motivele care au dus la întârzierea şi reprogramarea zborurilor de pe Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca.
Pasagerii au reclamat faptul că nu au primit nicio informaţie din partea companiei legată de motivele întârzierii curselor. Pasagerii au primit sandviciuri şi apă din partea reprezentanţilor Wizz Air.