51 de firme şi profesionişti din diferite domenii au calitatea de furnizor al Casei Regale a României. Folosesc acest titlu la consolidarea identităţii mărcilor lor. Primirea titlului este „o onoare şi o recunoaştere în plus a calităţii produselor“, a declarat reprezentantul unuia dintre „premianţi“.
După ce a devenit furnizor al Casei Regale a României, Restaurantul Burebista din Bucureşti, de pildă, s-a re-branduit ca Burebista Royal.
Multe din firmele care au dobândit oficial statutul de „Furnizori ai Casei Regale“ nu uită să posteze faptul la vedere pe site-ul lor reprezentativ, ca producătorul de lactate Albalact, care este listat şi la Bursa de Valori Bucureşti (BVB).
„Acordarea calităţii de Furnizor implică un înalt standard al produselor şi serviciilor, constantă seriozitate şi înalt profesionalism din partea companiei comerciale sau a persoanei furnizor“, potrivit oficialilor Casei Regale.
Astfel, compania Murfatlar este furnizor regal încă din 2003, iar creatoarele de modă Doina Levintza – din 2005 şi Irina Schrotter – de anul trecut.
Casa Regală mai bea şi vinurile Cramelor Halewood, ca şi pe cele ale Tohani SA, apele minerale Biborţeni sau Borsec (de la Romaqua Group), şi se hrăneşte cu mezelurile Principal Company şi cu cele de la Sangria, cu carnea de pui de la Transavia, sau folosind serviciile de catering ale Privileg Catering.
Printre favoritele familiei regale se mai numără oăule Gălbenel de la Triticum Sebeş, produsele de panificaţie de la Spicul, magiunul Topoloveni, patiseria Brutariei Rue du Pain şi lactatele Albalact.
„Propunerea de acordare a titlului de furnizor regal a venit în urma cu doi ani din partea Casei Regale, dupa ce membrii Casei Regale au consumat mai mult timp lactate produse de compania Albalact“, adeclarat, pentru ECONOMICA.NET, Raluca Balotă, manager de comunicare la Albalact.
Ofici