Iurie Turcan, antreprenor din Republica Moldova, vrea sa infrunte giganti precum Ikea pe piata decoratiunilor interioare, mizand pe un numar mare de branduri si produse. Va reusi insa, pe o piata romaneasca inca incipienta?
Homeycomb.ro este un „club privat de shopping online Home&Deco“ din Romania care ofera promotii la branduri internationale exclusiviste. Antreprenorul mizeaza pe discount-uri mult mai mari decat in magazine de mobila/design interior traditionale, intrucat se elimina costurile aditionale de tipul „showroom-urilor costisitoare, angajarea de agenti intermediari sau blocarea banilor in produse stocate in depozite“, spune el.
Accesand sectiunea “Oferte” de pe www.homeycomb.ro , sunt disponibile zeci de produse cu discount de pana la 68% printre care se numara si brandurile Versace, Kenzo Casa, Arthur Price, Ballarini, Beverly Hills Polo Club, Pezzani, Bergers, Serge Lesage sau C. Makinntosh.
Site-ul ofera produse direct de la 250 de producatori din 21 de tari.
„Site-ul urmareste in dezvoltare crearea unei selectii de prezentare a produselor in functie de gusturile clientului. Altfel spus, atunci cand ai déjà o istorie in cautarea diverselor produse in site, vei permite un grad de familiarizare prin care site-ul va selecta si iti va afisa acel gen de produse de care prezinta cel mai mare grad de interes pentru tine. In acest moment, site-ul nu are o concurenta notabila in Europa de Est“, sustine antreprenorul.
Problema care apare in permanenta este cea legata de achizitia produselor, considera Iurie Turcan. Multe „bucati“ de mobilier nu se gaseau in Romania, trebuiau comandate din afara tarii si transportul dura si luni intregi.
„Desi este un site de shoping online axat pe partea de obiecte de mobilier medii si luxoase, homeycomb.ro incearca sa ofere o solutie integrata pentru toata casa. De la decoratiuni p