Târgujienii au „încins” se pare telefonul cetăţeanului-984, din cadrul Primăriei Târgu-Jiu. Confirmările vin de la reprezentanţii municipalităţii, care au declarat faptul că „la acest telefon au fost înregistrate un număr de 2.800 propuneri şi sesizări care privesc Serviciul Gospodărie Comunală 162, SC Edilitara-1.026; SC Aparegio-414, Direcţia Tehnică 209; Compartimentul Îndrumare Asociaţii de Proprietari 34; Poliţia Locală-212; SC Romlux 710; Altele 33”, a declarat Florin Munteanu, Şeful Centrului pentru Informarea Cetăţenilor din cadrul Primăriei Municipiului Târgu-Jiu. Cele mai multe înregistrări sesizează apariţia unor disfuncţionalităţi la iluminatul public-becuri arse (509) în diverse zone ale oraşului, defecţiuni la sistemul de iluminat stradal şi montarea unor lămpi în anumite zone ale oraşului (307), solicitarea intervenţiei compartimentului de gestionare a câinilor fără stăpân (336), sesizări cu privire la executarea unor lucrări de construire fără autorizaţiile necesare (25), lipsa capacelor de la gurile de canal (32), montare bănci (11), leagăne, coşuri de gunoi şi bănci rupte(30), indicatoare de circulaţie lipsă sau căzute (37), solicitări pentru cosirea ierbii sau toaletarea copacilor şi a gardului viu (95), disconfort din cauza muzicii de la terase şi restaurante (32), defecţiuni la reţeaua de apă, lucrări la canalizare, lipsă apă pentru neplată (93), asfaltare şi plombarea gropilor din carosabil (83), intervenţia utilajelor de deszăpezire pe străzile din municipiu, ridicarea zăpezii de pe trotuare (267), diverse (amenajare parcări, maşini abandonate sau parcate în locuri nepermise, etc.).
Târgujienii au „încins” se pare telefonul cetăţeanului-984, din cadrul Primăriei Târgu-Jiu. Confirmările vin de la reprezentanţii municipalităţii, care au declarat faptul că „la acest telefon au fost înregistrate un număr de 2.800 propuneri şi sesizări car