Semafoarele montate de Primărie în ultimii ani se strică unul după altul, iar reparaţia lor durează săptămâni întregi. Cel mai bun exemplu este intersecţia de la Şcoala 11, unde semafoarele nu au funcţionat mai bine de o lună. Probleme au fost semnalate şi în intersecţiile de lângă sediul E.ON şi de lângă benzinăria Rompetrol de pe Calea Naţională. Puse la pământ de doi şoferi neatenţi, acestea au fost reparate într-o săptămână.
Cauza acestor întârzieri în remedierea defecţiunilor pare s-o reprezinte contractul de întreţinere şi reparaţie a semafoarelor încheiat între Primărie şi firma privată. Potrivit obligaţiilor contractuale, cei care ar trebui să sesizeze problemele sunt cei de la ICE. Aceştia au înfiinţat şi un dispecerat în acest sens, orice avarie putând fi anunţată la numărul de telefon 0374.100.834. Pentru a trece la reparaţii, ei trebuie să anunţe însă Direcţia de Servicii Publice, Sport şi Agrement (DSPSA) din cadrul Primăriei, care face un deviz de necesitate, iar firma ICE trimite cererea de echipamente la furnizori.
Dacă nu este vorba de o defecţiune, ci de o distrugere, pagubele le suportă autorul. În acest ultim caz, reparaţiile încep după ce se clarifică situaţia juridică.
Semafoarele montate de Primărie în ultimii ani se strică unul după altul, iar reparaţia lor durează săptămâni întregi. Cel mai bun exemplu este intersecţia de la Şcoala 11, unde semafoarele nu au funcţionat mai bine de o lună. Probleme au fost semnalate şi în intersecţiile de lângă sediul E.ON şi de lângă benzinăria Rompetrol de pe Calea Naţională. Puse la pământ de doi şoferi neatenţi, acestea au fost reparate într-o săptămână.
Cauza acestor întârzieri în remedierea defecţiunilor pare s-o reprezinte contractul de întreţinere şi reparaţie a semafoarelor încheiat între Primărie şi firma privată. Potrivit obligaţiilor contractuale, cei care ar trebui s