Legislaţia în ce priveşte elementele care se vor înscrie pe o factură s-au modificat odată cu introducerea unor elemente cu caracter obligatoriu, informează fiscalitatea.ro.
Astfel, în situaţia în care firmele sunt în reorganizare, vom stabili, prin cele ce urmează, care vor fi acele elemente obligatorii pe care va trebui să le precizăm pe factură.
Soluţia consultantului arată că actele normative ce dispun în legătură cu elementele minime obligatorii ale unei facturi, sunt următoarele: art. 155 alin. (19) din Codul Fiscal, ce enumeră elementele minimale necesare pentru o factură din punctul de vedere al TVA; art. 74 din Legea 31/1990 privind societăţile comerciale, ce obligă la precizarea formei juridice a societăţii, a capitalului social şi a modului de organizare, cum ar fi societate în comandită pe acţiuni sau sistem dualist de administrare; art. 45 din Legea 85/2006 privind insolvenţa, ce stabileşte că după intrarea unei persoane în procedură judiciară de reorganizare sau faliment, toată corespondenţa, deci inclusiv facturile, vor purta menţiunea "societate în reorganizare" sau "societate în faliment", transcrisă atât în limba română, cât şi în limbile engleză şi franceză.
Toate aceste elemente sunt considerate obligatorii de menţionat într-o factură.
Legislaţia în ce priveşte elementele care se vor înscrie pe o factură s-au modificat odată cu introducerea unor elemente cu caracter obligatoriu, informează fiscalitatea.ro.
Astfel, în situaţia în care firmele sunt în reorganizare, vom stabili, prin cele ce urmează, care vor fi acele elemente obligatorii pe care va trebui să le precizăm pe factură.
Soluţia consultantului arată că actele normative ce dispun în legătură cu elementele minime obligatorii ale unei facturi, sunt următoarele: art. 155 alin. (19) din Codul Fiscal, ce enumeră elementele minimale necesare pentru o factu