IAŞI. În intervalul 22 octombrie – 21 decembrie 2012, UNICEF a derulat în parteneriat cu BRD -Groupe Société Générale campania Prietenii UNICEF în 66 de sucursale ale băncii din Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Oradea. Scopul acestei campanii a fost de a convinge clienţii BRD – Groupe Société Générale să devină Prieteni UNICEF, adică susţinători lunari pentru copii.
Peste 900 de persoane – dintre care 230 din Iași – au răspuns pozitiv şi sprijină UNICEF astfel încât organizaţia să poată ajuta pe termen lung copiii dezavantajați din România și din întreaga lume, bazându-se pe un venit constant și putând planifica intervenţiile mai eficient, pe perioade mai lungi de timp, cu efecte durabile și sustenabile.
În România, UNICEF a creat în parteneriat cu autorităţile și societatea civilă un model în 64 de comunităţi menit să consolideze reţeaua de asistenţi sociali, asistenţi medicali comunitari şi mediatori sanitari romi în vederea creşterii calităţii şi accesibilităţii serviciilor medicale şi sociale.
În cadrul campaniei “Hai la Şcoală!”, UNICEF lucrează în 230 de comunităţi vulnerabile cu partenerii pentru a preveni şi reduce absenteismul şi abandonul şcolar, punând accent pe instruirea profesorilor şi a directorilor de şcoală, dar şi pe implicarea comunităţii şi a părinţilor.
IAŞI. În intervalul 22 octombrie – 21 decembrie 2012, UNICEF a derulat în parteneriat cu BRD -Groupe Société Générale campania Prietenii UNICEF în 66 de sucursale ale băncii din Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Oradea. Scopul acestei campanii a fost de a convinge clienţii BRD – Groupe Société Générale să devină Prieteni UNICEF, adică susţinători lunari pentru copii.
Peste 900 de persoane – dintre care 230 din Iași – au răspuns pozitiv şi sprijină UNICEF astfel încât organizaţia să poată ajuta pe termen lung copiii dezavantajați din România și din întreaga lume, bazându-se pe