Auchan aşteaptă finalizarea anchetelor Concurenţei pentru rebranduirea magazinelor Real
Deocamdată se pregătesc dosarele pentru autorităţile de concurenţă din România şi de la nivelul Uniunii Europene
Compania Auchan aşteaptă finalizarea anchetelor realizate de autorităţile de concurenţă pentru a recurge la schimbarea brandului magazinelor Real, achiziţionate la finele anului trecut, în Auchan. Tiberiu Dăneţiu, director de marketing al companiei Auchan România, ne-a declarat că nu ştie încă în ce moment vor fi finalizate procedurile. „Deocamdată pregătim dosare pentru autorităţile de concurenţă din România şi de la nivelul Uniunii Europene. Nu ştim când vor fi finalizate investigaţiile acestor autorităţi, dar cu toţii ne dorim ca acest lucru să se întâmple cât mai repede”, a spus sursa citată.
La finele lunii noiembrie, grupul Auchan a semnat un acord cu distribuitorul german Metro Group în vederea cesionării activităţilor Real în Europa Centrală şi de Est. Grupul Auchan va prelua activităţile operaţionale şi activele imobiliare corespondente ale filialelor Metro Group în Polonia, în România, în Rusia şi în Ucraina.
Pe viitor, hipermarketurile Real din Europa Centrală şi de Est vor funcţiona sub marca Auchan. Vânzarea hipermarketurilor Real Europa de Est către Grupul Auchan vizează 91 de hipermarketuri Real în Polonia, Rusia, România şi Ucraina, precum şi 13 galerii comerciale în Rusia şi România. În aceste 4 ţări, Real a realizat o cifră de afaceri de peste 2,6 miliarde de euro fără taxe în 2011, şi are 20 000 de angajaţi. Auchan, la rândul său, numără 98 de hipermarketuri şi peste 65 000 de colaboratori în aceste 4 ţări.
Vianney Mulliez, preşedintele Consiliului de Administraţie al grupului Auchan, declara în momentul achiziţiei că „prin această achiziţie a 91 de magazine şi 13 galerii comerciale de mare calitate, Auchan