Piata de produse bio din Romania este inca la inceput, clientii confunda “natural” cu “bio” si nu stiu ce inseamna o certificare. Cu toate acestea, doua tinere mamici au decis sa lanseze, dupa o investitie de peste 10.000 de euro si destule piedici, Bio-trade.ro, magazin de produse biologice. Care este povestea lor, citeste in articolul de mai jos.
Cele doua antreprenoare au decis sa isi promoveze afacerea, gratuit, prin intermediul Wall-Street.ro ce ofera intreprinzatorilor posibilitatea de a isi spune povestea in cadrul sectiunii AfacereaMea. Ai si tu un business la inceput de drum si ai nevoie “de un imbold”? Scrie pe adresa AfacereaMea@Wall-Street.ro si te vom contacta pentru a ne oferi mai multe amanunte.
Sandra Ionescu, 34 de ani, spune ca alaturi de inca o prietena, si cumuland experienta de mai multi ani intr-o multinationala, a decis sa lanseze Bio-Trade.ro inspirata fiind de copiii lor.
“Copiii au fost inspiratia noastra iar experienta cresterii lor ne-a dat ideea acestei companii, care s-a nascut din dorinta de a aduce o alternativape piata romaneasca la produsele existente. De cand ii avem pe ei, am inceput sa vedem altfel lumea si mediul inconjurator, am realizat multe din pericolele care ne inconjoara pe noi toti, dar mai ales pe ei”, povesteste ea.
La momentul inceperii activitatii nu existau multe produse BIO cu certificare si la un pret accesibil pe piata romaneasca, spune Sandra Ionescu.
“Principala provocare a fost sa gasim furnizori care sa raspunda acestor cerinte. Am lucrat chiar cu mai multe companii la inceput, dar intre timp am renuntat la ele pentru ca produsele nu se potriveau pietei romanesti (chiar daca aveau o calitate foarte buna, produsele erau prea scumpe)”, defineste ea primul impediment.
O a doua provocare a fost sa descopere mixul de marketing care sa functioneze in domeniul BIO si car