Dacă primele două episoade ale serialului i-au ţinut pe români cu lipiţi de micile ecrane, următoarele două, difuzate sâmbăta trecută, la Antena 1, au înregistrat o scădere drastică de rating, audienţa aproape înjumătăţindu-se.
Curiozitatea şi nostalgia i-au determinat pe români să urmărească în număr mare primele două episoade al noii serii „Dallas“, care a readus pe ecrane eroi îndrăgiţi precum J.R., Sue Ellen şi Bobby, şi a transformat postul Antena 1 în lider de audienţă. Însă istoria nu s-a repetat şi sâmbăta trecută, când publicul a preferat să urmărească alte programe.
La nivelul publicului urban, primele două episoade ale noii serii au fost urmărite în medie, pe minut, de 1.168.000 telespectatori. Următoarele două, difuzate de Antena 1 pe 19 ianuarie, au ţinut în faţa televizoarelor doar 613.000 de telespectatori, un pic mai mult de jumătate faţă de prima săptămână. La nivel naţional, în prima săptămână serialul a fost urmărit de 2.309.000 telespectatori pe minut (12,1 rating), iar în a doua săptămână de 1.275.000 de (6,7 rating).
J.R., învins de Stallone
Sâmbăta trecută, publicul a preferat postul Pro TV şi pe Sylvester Stallone, protagonistul filmului „Specialistul“ difuzat pe acelaşi interval orar cu „Dallas“. Pro TV a înregistrat un rating 11,5 la nivel urban (1.206.000 telespectatori) şi de 12.9 la nivel naţional (2.460.000 de telespectatori).
Nici în SUA, unde primul sezon al noii serii a avut ratinguri foarte bune, serialul nu a obţinut totuşi la audienţa pe care o făcea odinioară. O explicaţie pentru acest lucru a fost oferită chiar de regretatul actor Larry Hagman, interpretul lui J.R., într-unul dintre ultimele sale interviuri.
„Pe vremea când era difuzată seria originală din «Dallas», erau trei mari reţele de televiziune. Acum sunt nenumărate. E o competiţie foarte mare. Obişnuiam să avem 27 de milioane de teles