• Cateva sute de ieseni au asteptat ore in sir la E.ON Moldova • La ora 14.00, doar 236 de clienti si-au gasit rezolvarea problemelor • Numarul de ordine de la ora amintita era 456 • Iesenii sunt nemultumiti de serviciile celor de la E.ON, dar nu stiu ce sa faca
Bataie de joc marca E.ON Moldova! Sute de ieseni au stat ieri la cozi interminabile pentru a cere lamuriri despre facturi, despre innoirea contractelor sau pur si simplu pentru a primi mai multe informatii despre situatia platilor. Dis-de-dimineata, acestia au luat cu asalt sediul E.ON Moldova. Doar primii intrati au fost fericiti, pentru ceilalti ziua dovedindu-se a fi una cu adevarat pierduta. "Am venit la ora 9.00 si de abia la ora 14.15 am iesit de la ei. Mi se pare o totala lipsa de respect din partea celor de la E.ON. O zi pierduta", a declarat Maria Savin. Ca ea, alte sute de ieseni au "zabovit" in cladirea furnizorului de energie electrica si gaze naturale.
O zi de munca la E.ON, doua zile libere pentru clienti
Reinnoirea contractelor de furnizare a gazelor naturale i-a adus la disperare pe multi clienti E.ON. Acestia au primit instiintari din partea furnizorului de a se prezenta la sediu pentru semnarea noilor contracte. "Nu au precizat nimic despre actele necesare pentru reinnoirea contractelor. Am stat pana la 10.00 pentru a afla ce trebuie sa aduc. Am fost acasa, am revenit si de la 11.00 stau si astept. E ora 15.00 si sper ca intr-o ora sa termin. Daca nu, trebuie sa vin si maine", a declarat Ionel Barbu, unul din nemultumitii din sala de asteptare a E.ON. Pentru Gheorghe Cosofret, situatia a fost una hilara. "Am primit o adresa prin care eram instiintat ca, pentru furnizarea de gaze naturale la domiciliul meu, nu exista niciun contract. L-am semnat in 2007, cum de-a fost posibila furnizarea de gaze atatia ani, servicii pe care le-am platit, pentru ca acuma