Volumul vânzărilor SAB Miller, grupul din care face parte Ursus Breweries, au crescut cu 23 de procente în ultimele trei luni ale anului trecut. În intervalul aprilie – septembrie 2012, volumul vânzărilor de bere înregistraseră un avans de 25 la sută faţă de perioada corespunzătoare a anului 2011.
Pe piaţa românească SAB Miller este prezent prin intermediul Ursus Breweries care deţine unităţi de producere a berii la Buzău, Timişoara, Cluj – Napoca şi Braşov.
Ursus este unul dintre cele zece branduri româneşti care au trecut testul timpului, fiind una dintre cele mai vechi mărci din ţară. Brandul a apărut pe piaţa locală în 1927 şi, deşi a fost vândut străinilor, numele a fost menţinut de-a lungul timpului. Producătorul de bere a fost prima companie privatizată după ’89 prin ofertă publică, iar începând cu 1997 a intrat în portofoliul SAB Miller. În prezent, Ursus este unul dintre cele mai bine vândute branduri de bere din România.
În ultimul trimestru al anului 2012, în Europa SAB Miller a raportat o creştere organică de doar 1 la sută a volumului vânzărilor de bere, afectată de încrederea scăzută a consumatorilor.
La nivel mondial, SABMiller a înregistrat în ultimele trei luni ale anului trecut o creştere organică de 2 la sută a volumului vânzărilor de bere, care urca la 6 la sută după includerea efectului diverselor achiziţii şi vânzări de active operate de companie în 2012. Veniturile au crescut cu 8 la sută în bază organică, respectiv 17 la sută în formă brută.
Volumul vânzărilor SAB Miller, grupul din care face parte Ursus Breweries, au crescut cu 23 de procente în ultimele trei luni ale anului trecut. În intervalul aprilie – septembrie 2012, volumul vânzărilor de bere înregistraseră un avans de 25 la sută faţă de perioada corespunzătoare a anului 2011.
Pe piaţa românească SAB Miller este prezent prin intermediul Ursus B