Clasa A, segmentul maşinilor mici, cunoscute şi sub numele de city-cars, este principalul beneficiar al oraşelor aglomerate, unde spaţiul de parcare este preţios şi capacitatea de a te strecura prin traficul congestionat încep să cântărească mult în decizia de achiziţie a românilor.
Pe piaţa din România s-au vândut, în 2012, 19 modele de maşini din segmentul A, produse de 15 mărci, conform Autobis. Volumul total al autoturismelor vândute în clasa A în 2012 a fost de 2.038 unităţi, având o cotă din întreaga piaţă de autoturisme de circa 3%.
În topul vânzărilor, liderii anilor trecuţi, Toyota Aygo şi Chevrolet Spark au fost nevoite să se declare învinse de hit-ul celor de la Volkswagen, care au introdus pe piaţă noul Up, preferatul românilor care şi-au achiziţionat o maşină doar pentru deplasările urbane, cu un consum redus de carburant şi costuri mici de utilizare.
Vezi mai multe detalii şi statistici pe Autobis.
Clasa A, segmentul maşinilor mici, cunoscute şi sub numele de city-cars, este principalul beneficiar al oraşelor aglomerate, unde spaţiul de parcare este preţios şi capacitatea de a te strecura prin traficul congestionat încep să cântărească mult în decizia de achiziţie a românilor.
Pe piaţa din România s-au vândut, în 2012, 19 modele de maşini din segmentul A, produse de 15 mărci, conform Autobis. Volumul total al autoturismelor vândute în clasa A în 2012 a fost de 2.038 unităţi, având o cotă din întreaga piaţă de autoturisme de circa 3%.
În topul vânzărilor, liderii anilor trecuţi, Toyota Aygo şi Chevrolet Spark au fost nevoite să se declare învinse de hit-ul celor de la Volkswagen, care au introdus pe piaţă noul Up, preferatul românilor care şi-au achiziţionat o maşină doar pentru deplasările urbane, cu un consum redus de carburant şi costuri mici de utilizare.
Vezi mai multe detalii ş