Organizatorii Festivalului şi Concursului Internaţional "George Enescu", ce urmează să aibă loc în perioada 1-28 septembrie, au făcut public spotul oficial de promovare, acesta fiind difuzat pe canalul de televiziune CNN în timpul programelor dedicate festivităţii de învestire a preşedintelui Statelor Unite, Barack Obama.
Clipul de 20 de secunde a fost postat pe pagina oficială de Facebook a festivalului.
Potrivit informaţiilor prezente pe această pagină, spotul a fost realizat de agenţia „Eroii de Joi”, echipa care a conceput şi rebranding-ul Festivalului în 2011, formată din Ioana Gheorghiu şi Robert Blaj.
"Iată şi varianta High Definition a spotului care a fost difuzat pe CNN, în cadrul transmisiunii Paradei de Inaugurare a învestiturii preşedintelui Statelor Unite pentru ediţia din 2013 a Festivalului", apare în descrierea videoclipului.
Cea de-a XXI-a ediţie a Festivalului şi Concursului Internaţional "George Enescu" se va desfăşura în perioada 1 - 28 septembrie, la Bucureşti, va găzdui peste 150 de evenimente şi va beneficia de un buget de 9 milioane de euro, aprobat de Guvern.
Guvernul României, prin Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional - Artexim, este producător al evenimentului, iar Primăria Municipiului Bucureşti, Societatea Română de Radiodifuziune, Societatea Română de Televiziune au calitatea de coproducători.
Festivalul a avut deschiderea oficială pe 4 septembrie 1958, la trei ani după moartea lui George Enescu, marcând debutul celei mai importante manifestări muzicale internaţionale găzduite de România.
Printre formaţiile şi artiştii care au confirmat participarea la cea de-a XXI-ediţie a festivalului "George Enescu" se numără Royal Concertgebouw Amsterdam, Maris Jansons, Staatskapelle Berlin, Daniel Barenboim, Orchestra dell'Accademia Santa Cecilia di Roma, Antonio Pappano, Orchestre de Paris, Na