Happybox, o afacere cu capital 100% romanesc, isi anunta intrarea pe piata locala a cadourilor, cu conceptul de cadou-experien?a, destul de nou in Romania.
Numai in primele noua luni ale anului 2012, suma cheltuita de romani pentru cumparaturi on-line a fost de 142,6 milioane euro, conform PayU. Fata de anul trecut, vanzarile magazinelor on-line de cupoane de reduceri au inregistrat o crestere cu 106%, iar magazinele de cadouri au obtinut o crestere de 62%.
Corelat cu cresterea bugetelor alocate cadourilor, s-a observat un trend crescator in randul romanilor de a inlocui cadourile clasice cu experiente, precum servicii de infrumusetare, excursii sau diverse sporturi extreme.
Happybox a fost infiintat in anul 2012 si este o afacere cu capital 100% romanesc, avand parteneri si furnizori exclusiv din Romania.
Afacerea a intrat pe piata cadourilor de tip experiente din Romania cu sapte cutii cadou: Relax&Beauty, Sport&Fun, Aventura, Invitatie in Oras, Experiente Diverse, Sejur in Doi si Escapada de Lux. Acestea sunt organizate in functie de tematica experientelor incluse si de pretul acestora, acumuland peste 400 de activitati, la alegere, din Bucuresti si din tara.
Fiecare cutie Happybox contine o brosura, in care sunt prezentate experientele propuse si locatiile partenere, si un voucher care se va folosi ca metoda de plata. Preturile cutiilor variaza intre 60 si 400 de lei.
"Am decis sa intram pe piata cadourilor cu un nou concept pentru a veni in intampinarea celor care cauta o alternativa la cadourile clasice. Pentru 2013, principalul nostru obiectiv se refera la crearea unui portofoliu de clienti corporate, pentru care sa realizam produse exclusive”, a declarat Marius Avram, director general Happybox.
Pana de curand, pentru a achizitiona experiente, romanii apelau la site-uril