Deşi Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA are de gând să radă de pe suprafaţa pământului staţia CFR Nuşfalău, administraţia locală a comunei vrea să păstreze în picioare acest imobil ce are o vechime de câteva zeci de ani. Ca urmare, a refuzat eliberarea autorizaţiei de demolare cerută de reprezentanţii Căilor Ferate şi a cerut acestora să se întâlnească pentru a găsi o soluţie astfel încât imobilul să fie conservat şi întreţinut, în eventualitatea în care în viitor i se va reda destinaţia sau i se va găsi una nouă.
Gara din Nuşfalău, unde altădată se vindeau zilnic bilete, iar călătorii puteau fi întâlniţi pe peroane şi în sala de aşteptare, este de câţiva ani într-o stare deplorabilă. Clădirea are pereţii scorojiţi, tencuiala este căzută pe suprafeţe mari, iar acoperişul susţinut de două, trei grinzi putrezit este distrus atât de tare încât ploaia şi lapoviţa pătrund în interior cu uşurinţă. Încăperile nu sunt nici ele cu nimic mai bune: mizeria care acoperă podeaua, resturile de material lemnos şi moloz, ferestrele sparte şi zidurile scorojite dau senzaţia unei adevărate clădiri de ghetou.
Cum linia ferată a fost concesionată către SC Apria SRL fără ca imobilul să facă parte din contractul de concesiune, iar trenurile nu mai opresc defel în Nuşfalău, clădirea a fost învinsă de timp şi de vicisitudinile vremii, astfel că, în 2011, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a decis să o demoleze. Pentru aceasta, cei de la Căile Ferate au cerut Primăriei Nuşfalău un aviz de demolare, însă au fost refuzaţi, administraţia locală considerând că imobilul, vechi de câteva zeci de an, trebuie întreţinut şi păstrat în comună. „Dânşii ne-au solicitat un aviz de demolare, dar i-am refuzat şi nu le-am eliberat actul respectiv. Acea clădire este foarte veche, din discuţiile avute cu bătrânii comunei, am înţeles că ar fi fost ridicată în vremea Imperiului Austro