Piaţa tabletelor este în stare de şoc în condiţiile în care unul din cei mai importanţi parteneri ai Apple, compania japoneză Sharp, aproape a oprit producţia ecranelor de 9,7 inci pentru iPad.
Potrivit Reuters, compania a redus drastic producţia de display-uri pentru actuala generaţie de iPad-uri, ceea ce ar putea însemna ori probleme pentru compania japoneză, ori această măsură are legătură cu recentele zvonuri privind pregătirea noilor generaţii de iPad şi iPad Mini.
Speculanţii validează ambele scenarii. Ne aflăm într-o perioadă caracterizată de un volum mult mai mic de cumpărături, ceea ce se poate traduce şi printr-un efort mult mai redus din partea producătorilor de componente. Totodată este acceptată şi varianta succesului iPad Mini, tabletă de 7 inci, în detrimentul iPad-ului clasic, mai mare şi mai scump. Potrivit mobilissimo.ro, care citează un studiu al Macquarie Research, livrările de iPad vor scădea cu 40%, în primul trimestru al acestui an. Dar Sharp nu este singura companie care a redus producţia de panouri pentru iPad ci şi LG Display, ceea ce creează şi mai multă confuzie.
Piaţa tabletelor este în stare de şoc în condiţiile în care unul din cei mai importanţi parteneri ai Apple, compania japoneză Sharp, aproape a oprit producţia ecranelor de 9,7 inci pentru iPad.
Potrivit Reuters, compania a redus drastic producţia de display-uri pentru actuala generaţie de iPad-uri, ceea ce ar putea însemna ori probleme pentru compania japoneză, ori această măsură are legătură cu recentele zvonuri privind pregătirea noilor generaţii de iPad şi iPad Mini.
Speculanţii validează ambele scenarii. Ne aflăm într-o perioadă caracterizată de un volum mult mai mic de cumpărături, ceea ce se poate traduce şi printr-un efort mult mai redus din partea producătorilor de componente. Totodată este acceptată şi varianta succesului iPad Mini, tabletă