Cele două companii au ales căi diferite de a rămâne în industriile pe care le-au revoluţionat
Polaroid se concentrează pe prezent, dar ignoră viitorul, iar Technicolor procedează invers
Sunt puţini cei care nu au auzit de aceste două companii. Una a schimbat pentru totdeauna modul în care este tratată lumina în lumea fotografiei, adică Polaroid, iar cealaltă, Technicolor, a revoluţionat lumea cinematografiei.
Ultimul deceniu, plin de tehnologie modernă, le-a prins însă cu garda jos, în condiţiile în care cele două companii s-au crezut nemuritoare. Noul mileniu a început tragic pentru ambele companii, care au trecut cel puţin o dată prin ruşinea falimentului. Technicolor a trecut prin procedura falimentului o dată, în 2000, dar numele acestei companii a revenit, în 2011, când conglomeratul francez care a preluat-o, Thomson Multimedia, a decis că schimbarea numelui în Technicolor este o idee mult mai bună.
Polaroid a trecut de două ori prin faliment. Între timp a mai rămas doar o umbră a companiei care a dat lumii lentilele polarizate şi aparatul de fotografiat cu developare instantanee. Participaţii din această companie au ajuns prin mâinile mai multor oameni de afaceri, holding-uri şi bănci. Chiar dacă este linişte în prezent, viitorul nu este unul viu colorat pentru cei de la Polaroid, în condiţiile în care soluţiile, luate de cei care conduc această companie, sunt doar de moment şi par a fi componente ale unei strategii de viitor.
Atât Polaroid, cât şi Technicolor, ca două companii tehnologice care se respectă, au fost prezente la CES 2013, însă produsele expuse nu sunt dintre cele mai interesante.
Polaroid vrea să facă bani asociindu-şi numele cu cine plăteşte mai bine
Compania celebră pentru aparatele foto cu developare instantanee a avut mult de suferit în era aparatelor foto digitale. Polaroid nu a putut