Lansat în prima zi a evenimentului Detroit Auto Show 2013 (14 ianuarie-27 ianuarie), Corvette-ul Stingray 2014 anunţă faptul că americanii au revenit în forţă în ringul sportivelor de renume.
Stingray 2014 are pe dinăuntru o structură suplă din aluminiu de tip “space frame” în care acest metal uşor, dar rezistent, înlocuieşte oţelul. Structura externă a caroseriei e formată din panouri din carbon nano-composit. Revoluţionarul şasiu îmbunătăţeşte rigiditatea torsională, reduce zgomotul şi creşte performanţele.
Ca dimensiuni, Corvette Stingray 2014 este lung de 4,495 metri (+ 6 cm comparativ cu vechiul Corvette C6), lăţimea atinge 1,877 metri (+ 3,3 cm), înălţimea e plafonată la 1,235 metri (-1 cm), în timp ce ampatamentul măsoară 2,71 metri. Distribuţia greutăţii pe cele două punţi este simetrică, 50% -50%.
Sub capota Corvette-ului Stingray 2014, care probabil va purta şi titulatura C7, se află ferecată o bestie V8 aspirată cu injecţie directă de benzină. Unitatea de 6.2 LTI a fost dezvoltată de Chevrolet de la zero şi pune la dispoziţia trenului posterior 450 CP şi un cuplu maxim de peste 600 Nm. Constructorul creditează noul supercar american cu o acceleraţie 0-100 km/h sub 4 secunde.
Motorul compact montat destul de jos a permis astfel coborârea liniei capotei, ca prim efect fiind un centru de greutate mai aproape de sol.
Rotunjimile stopurilor duble de pe vechiul C6 au fost abandonate în favoarea unor forme duale cu LED-uri transpuse într-o geometrie paralelipipedică.
Corvette Stingray 2014 încântă printr-un interior decorat cu materiale autentice, nu cu imitaţii. Astfel, suprafeţele sunt din fibră de carbon, aluminiu şi fâşii de piele din cea mai fină, provenită de la văcuţe atent selecţionate. Cusăturile şi prelucrarea acestora sunt realizate manual.
Cockpit-ul e rotunjit precum carlinga unui jet-fighter. Turometrul de ma