Actele de caritate facute de persoanele publice sau de catre companii ar trebui promovate, pentru ca astfel de exemple ii pot determina si pe altii sa actioneze la fel, a declarat pentru Wall-Street.ro, Despina Andrei (foto), private fundraising and partnerships manager in cadrul UNICEF Romania.
“Categoric este bine ca o personalitate sa spuna cand face o donatie, pentru ca este un exemplu, iar la noi este nevoie de alti cativa zeci de ani pentru ca societatea sa se mobilizeze si un lucru obisnuit sa intre in normalitate. Acum vorbim despre cateva exemple pozitive si, pentru ca sunt putine, se vorbeste mai mult decat in alta parte despre ele. Dar, daca intra intr-o uzanta, nu se va mai vorbi despre acest lucru la acelasi nivel. Da, este foarte bine ca oamenii care fac astfel de gesturi sa vorbeasca despre ele. Cred ca este mai putin potrivit sa spui public cand ajuti un prieten sau pe cineva intr-o situatie foarte delicata. Dar daca ai facut un eveniment, ai facut ca un proiect o idee sa supravietuiasca… aceste lucruri ar trebui spuse”, explica Despina Andrei.
Managerul se ocupa de strangerea de fonduri pentru UNICEF Romania din 2006, anterior lucrand peste 12 ani pentru Alsa Boutiques, cel mai mare retailer de lux de pe piata locala, care are in portofoliu branduri precum Max Mara, Emporio Armani si Ermenegildo Zegna. Ultima functie ocupata in companie a fost cea de director de marketing si vanzari. Buget de 3,5 milioane de dolari pentru UNICEF Romania
UNICEF Romania a avut in 2011 un buget de 3,5 milioane de dolari, organizatia actionand in patru zone: educatie, sanatate, protectia copiilor si monitorizarea drepturilor acestora. Din 2013, UNICEF Romania va actiona si pentru sustinerea adolescentilor vulnerabili.
“Anul acesta vom continua campania <